Sunday, August 9, 2009

ermmm...

da x on9 4 2 days sbb demam yg sgt trok since jumaat...
suhu bdn mkin mencecah 40 kowt...mgkn la...xcek plak..
aftr taking panadol dat nite cm okey ckit...
bt tgh ari sabtu tu dmm blk...
tp plan utk kluar bndr msih dtruskn..haha..bodo gler...
kpd aj..trima kasih bnyk2 sbb kutuk aku dgn parak nyer sab2 itu..
mengom mu..aku demam bese je la..adoy..xpaya kowt ka beria nk berada 1m away frm me..
ngeng sggh..haha
sbb dmm yg cm xley bla..aku jln kliling mega pn cm org nk mati...
ps2 xde slera nk mkn..lalu aku g klinik...
aku msk ckp kt doc aku demam batuk selseme die bantai ketawe...
ye btol..KETAWA..aku xtipu...
pas2 lps die cek3..die ckp aku dmm bese je(dgr tu aj...doc yg sahkn..xcye ka g jmpe doc tu sndr..haha)....

pas2 blk kolej kne cek suhu b4 dftr msk..
sebaik suhu bdn aku da trn...lps la aku msk...
tp aku dpt tau kwn aku sorg kne admited kt spital sbb suspek..
sian die..da la dien clasmate aku...

btw to adilla lalla sayunk..trimas sbb kau sentiasa berada di sisi aku even aku dmm batuk o selsema..
redho je dok dkt2 ngan aku..haha
mulia sggh atimu..haha

No comments: