Thursday, November 26, 2009

a blink

diam ta diam da dkt 3 weeks aku tgllkn mtrx..
ape aku rse???
aku rindu
aku kangen
aku cinta
aku syg..
dgn dorg sme...
b1-t1-39
jingli nona
1f02
gossip girl xoxo
antara kenangan terindah...
mereka cahaya
mereka pewarne
mereka perasa
mereka penyeri
witout dem its dull..
mini mart
starbuck
cafe
tiada tmpt nie aku kebulur...
library
dwn kuliah
dmk
tutorial
info centre
have their own sentimental value...
kompleks sukan
atm
bus stop
segala nyer yg petama kali....
cafe A
bistro
menara air
tasek
laluan sihat
ta sempat aku rasai...

m counting down 4 mid-sem break...
so dat i cn go home...
n haf da chance to visit u guys..
hoping dat notink gona change
n remain da same...

aku x arap carpet merah dr korg nnt
yg aku arap jz a warm welcome
its more den enuf to me

"AKU CINTA SAYANG RINDU KALIAN"



No comments: