Wednesday, February 17, 2010

the essential part of it

*title nak gempak je..padahal post ntah ape2*

rindu..rindu..rindu...
rindu dengan diorang
sebab diorang terbaik

orang kata,
"patah tumbuh hilang berganti"

aku tak setuju dengan pepatah tu
maaf kepada nenek moyang dulu kala
tapi memang betul
yang menjadi pengganti tu tak kan pernah sama

hypothesis has being prove
by myself
no one can argue this

aku rindu mereka...
SANGAT
TERLALU

mungkin mereka la definition terbaik untuk friendship
boleh tak aku nak kembali ke zaman sekolah?

sekolah rendah pon menarik
Sekolah Kebangsaan Teruntum
zaman di mana aku sangat selekeh..Thumbs Up!
owh tapi aku tak nak lalui saat-saat dia jauh dari aku
tapi kalau dapat ulang waktu tu semula
mungkin aku dapat betulkan sesuatu
aku nak cakap kat dia,

"Hoy kawan!Aku suka kau?Cinta?Yucks~Aku dengan kau budak-budak la wey.Apebende cinta tu pon aku tak tau.Tolong lah jgn ingat kau kacak"

lepas je aku habis hamburkan ayat hina ni aku nak senyum kambing yang paling ketat kat dia
mesti best kan?
tapi sebab benda ni memang tak kan jadi nyata
so aku just nak ckp trillion thanks kat dia
sebab dia buat aku ada prinsip yang aku pegang sampai sekarang
sebab dia buat aku kenal what is fake friendship
lost friendship to a stupid loser stuff call love is SHIT!



secondary school
Sultan Abu Bakar School, Kuantan
sejarah ni
ntah la..
banyak sangat yang jadi sampai aku lupa
but the remarkable moment is when i was in form 5 for sure
when i got to be in the drama team
and we manage to go to the national
it was a very unforgetable moment..Absolutely
and one more thing
masa akhir tahun form 4
itulah kali pertama aku tengok budak lelaki bergaduh
depan mata aku
SCARY!
macam nak menbunuh
tapi lepas gaduh macam orang gila diorg boleh buat macam takde apa2 jadi
Cool kan?
Bold


Matriculation was too FUN!!!
excluding the educational part.LOL
my friends, my rumies...
Perfect!
everything was in place
love them


nak balik ke zaman kegelapan dan zaman kebangkitan aku dulu-dulu
DORAEMON!!!
nak pinjam mesin masa boleh?
*winkwink*

No comments: