Wednesday, February 24, 2010

loner

kalau kau tanya aku
"seronok ke jadi loner?"

aku akan tanya balik
"kau pernah ke rasa makan kasut tu seronok?"

siapa yang nak jadi loner dalam dunia ni kan
semua orang nak hidup bahagia as a community
hidup dalam satu kelompok yang sekepala itu macam sangat essential

mungkin menjadi loner itu hampeh
tapi kalau kite switch minda kita ke arah yang lebih positive
bukankah loner itu satu kata lain bagi INDEPENDENT

Nur Hamizah Binti Othman yang merangkap kakak aku pernah cakap

"adik, kadang-kadang kita tak boleh hidup bergantung pada orang lain.kita kena belajar berdikari.ada masanya bawak diri sendiri adalah terbaik dan be ignorance is the best"

*poyokan kakak aku.haha*

kak lang maybe tak ingat bila lang cakap ni
tapi adik still remember this
maybe not exactly the same
but the meaning is almost the same
masa lang cakap ni maybe adik form 1 or form 2 kot

ok.aku pon sama poyo cam kakak aku.haha
entah la
moto sekolah menengah aku dulu is 'THROUGH ENDAVOUR WE SUCCEED'
so maybe aku dah sangat adapt ngan moto ni
mula-mula kau jadi loner kau akan rasa sumpah sangat shit
tapi bila dah lama-lama situasi tu macam sgt biasa dan normal
sampai kau boleh cakap i don't give a damn la wey
sikit shit pon aku tak heran

sedih? sikit
Boldperit? agaklahItalicpedih? mungkin

tapi biar lantak lah apa orang nak buat
asalkan dia rasa bahagia

bila orang dah tak heran
buat apa aku nak peduli kan?!



psttt:post berterabur gila babi sebab emosi

No comments: