Tuesday, March 2, 2010

two is better than one

aku ada kawan.
dah lama sangat kenal dia.
12 tahun banyak mengajar kami mengecapi erti satu persahabatan.
satu nilai yang tak boleh aku tukar ganti.
satu tahap tertinggi di mana persahabatan itu tak boleh diubah kepada relationship yang lain
MUHAMMAD FAIZ BIN ABDULLAH
kau tetap sahabat aku selamanya
macam apa yang kau tulis dalam mesej kau masa kita gaduh hari tu
aku pon nak cakap benda yang sama.
aku tak boleh marah kau sebab aku dah anggap kau macam family aku.
aku nak kau tahu yang aku akan ada dengan kau bila-bila masa kau memerlukan.
sama macam kau ada bila aku perlu seseorang.
aku tak nak kau simpan masalah kau sorang.
cause you are not alone in this world as you have me
just like the way i have you.ok?


aku ada kawan.
aku baru kenal dia.
aku tak ingat bila kitorang mula kawan.
tapi aku baru baik dengan dia tak sampai sebulan.
HAMDAN NAZRI
ya.itu nama dia.
mula-mula kenal di gelanggang tenis.
dia panggil aku watergirl.aku tak marah.aku tak pernah kesah pon.haha.
kemudian kami jadi hye and bye friends.
sampailah sebelum test MTC016 hari tu.
aku ke library seorang.kan aku loner.hehe.
kemudian dia juga ke library seorang.
jadi kami duduk bersama.dan perkara yang sama berlanjutan ke hari-hari berikutnya.
kan aku declare dia library partner aku.
senang berkawan dengan dia.maybe baru kenal.
tapi he's an observer.dia perasan apa yang berlaku keliling dia.
aku rasa dia faham aku.dan mungkin juga dia macam dapat baca apa yang aku rasa.
friendship doesn't based on how long you know a person but based on how sincere you are.
aku juga nak kau tahu yang bila kau perlukan seseorang untuk jadi your listener, i am here!
kau cakap im not alone in this world cause i have my family,my true friends and you.
aku juga nak cakap yang you are not alone cause you also have them and ME!


FAIZ dan HAMDAN
terima kasih atas nasihat-nasihat korang.
kalian memang TERBAIK!


-----------------------------------------------------------------------------------


hamdan cakap: hanisah aku suka kau tulis dalam bahasa melayu


faiz cakap : hanisah aku suka bila entry kau dalam english


*adil dan saksama aku tulis campur-campur la ek.haha*

2 comments:

Anonymous said...

hahahhahahaha
-hamdan yang malas nak sign in-

Nur Hanisah said...

kau mmg an.haha