Monday, April 26, 2010

addiction

since last saturday aku tak boleh lepas dari bukak Youtube. Demi Youtube aku abaikan Facebook.fuhhh.

Ni semua sebab 'We Got Married'. sumpah. Aku sangat addicted dengan SeoHyun and Yong Hwa. Diorang macam perfect couple. So far dah dua kali aku ulang tengok show tu. Gila tak puas. Sweet tahap tak hengat.

If aku tak tengok rancangan tu pun aku still akan search any video yang berkaitan dengan diorang. Gila gila. And lagi satu, aku jadi tak interested nak tengok 'Your Beautiful' sebab aku tak suka tengok Yong Hwa dengan perempuan lain. nak dia dengan SeoHyun je. Wah. memang sangat over. Addiction kali ni lagi hebat dari penangan 'Boys Over Flower' dulu.



psttt: show ni siar pukul 5 channel MBC setiap Sabtu dekat Korea. Dalam Youtube sehari kemudian baru ada orang upload. Itupun yang takde subtitle. Kalau nasib baik ada la yang upload separuh yang dah bersubtitle. Nak full punya kena tunggu hari Isnin. Gila lagi 7 hari nak kena tunggu.


2 comments:

Ayek said...

Support Local Industry ..

Nur Hanisah said...

pffft~
selalu je support.
if not xlayan pulak indie band msia kan.
haha