Saturday, May 8, 2010

merayau

1. pergi tengok anak kak nana and abang apiz yang baru lahir. baru 12 hari. Nurul Danisya Adlliana. *nama panjang tapi sedap. tapi berbelit lidah nak sebut. haha*

2. tadi pergi beli kain untuk baju raya. sorang beli 2 pasang. total semua RM975 untuk 12 orang. perghhh. gilak la!!! dah la anjang sponsor semua. thanks anjang^^

3. jumpa sorang pak cik ni dengan family dia kat KFC. order punyalah lambat. aku chill la. x apalah. maybe dia tak biasa pergi beli kat situ. anak dia pon macam tak boleh harap jugak. lepas tu ayam original yang dia nak kena tunggu lagi 15 minit. biasa la kan kat KFC or McD if kena tunggu. kau tau apa pak cik tu buat? dia cakap dia cancel semua order and dia terus blah. gila akak tu dah letak semua makanan kot. tunggu ayam je. apa masalahnya tunggu kejap. kesian kot akak KFC tu. dia kena charge RM38 macam tu. aku rasa maybe dia rasa mahal kot and jadikan 15 minit tu sebagai alasan. =.=

4. untung aku tunggu dalam kereta masa mak and makcik2 aku pergi pasar malam. mak cik aku beli keropok and hantar dalam kereta suruh aku and cousin aku makan. tiba-tiba ada mamat hot ni lalu. seronok dia tengok aku makan pelahap. F! jatuh saham. aku patut main mata dengan dia tadi. hahahaha *gatal*

5. ayah nak kereta sebijik boleh? MYVi ke. tapi Elite Viva pon ok jugak and lagi murah. hehe^^ *mak cakap mengada la adik nak kereta. kereta mainan boleh la*

No comments: