Thursday, July 22, 2010

Sugary Sweet

Nurzakiah Nordin dan Zulqarnain Johari



Korang ni sweet tahap tak hengat. Dulu masa dekat sekolah, satu kelas, tak nak bercinta. Ni bila sorang dah ke utara, sorang dah ke selatan baru lah nak terhegeh-hegeh lovey dovey. LOL. Tapi serious ok. Korang buat aku rasa macam nak cari boyfriend seorang...atau dua...mungkin tiga. Hahaha.




Entry ini ditulis setelah saya membaca sesi comment-mengomen korang. Memang bunyi agak stalkerish sedikit kan tapi, KESAH HABIS! Yang penting mak suka tengok nok-nok ni semua bahagia :)

p/s: thanks kak zack bagi i permission tulis entry pasal uoollz

8 comments:

cik kia said...

wow hebat.saya terharuuu nyeee.gambar-gamba buruks saya jadi cantik awww.sukee sukeee.tapi kan,saya suka ayat terhegeh-hegeh nak lovey dovey.ni lagi bersemangat wajaaaaaaaa sehingga ke jinjang pelamin ni.haha gateynyee sayaaa.
thanksss nisahh for this entry,i love youu mwah mwah. ;D

Nur Hanisah said...

welcom kak kiah. lepas ni cakap thanks kat twitter pulak okey? bahaha. kawin nanti jangan lupa jemput ok. hantar kad awal2 sikit. nak pergi buat baju ikut warna tema. tak sabar nyah. woot woot^^ hahaha

cik kia said...

hahaa insyaAllah.doakan lah yeee.hhahhaa gateyy gilaaaa.nak buat tutorial pun tak lepas,berangan nak kawin.hishh zakiah zakiah haha

cik kia said...
This comment has been removed by the author.
Nur Hanisah said...

insyaallah jinjang lah leher korang nanti. haha

farahinkamaruddin said...

hahaha.mereka memang sgt sweet..stalker mereka giler2 lg.

Nurhashimi said...

hehehe.

Nur Hanisah said...

fara. haha. seronok stalk mereka.

shimi. teringin nak aku buat review pasal kau jugak ker? bahaha