Wednesday, June 24, 2009

bukan sumtink yg gumbira

tekann kt mtrx mkin membbnkn...
tensi tensi tensi...
xde perkataan laen mayb?

hrmm..
tembok air mata aku bkn stakat retak je
dah pecah da pown...
las monday seyes aku rse tensi gler..
n aku pn broke down infron of my tutorial mate...firdaus ahyi n alang...
dlm discusion room libry..
gler memalukn...
aku nangis sbb FIZIK!!!haha..watsofuny???!
pas2 firdaus pn bg aku stu soaln n ajr aku cmne nk slesaikn..

den mse ngan shoba pn lg skali aku broke down...
tp kali nie port nangis tu besh ckit...
celah2 rak buku bio!!!
dramatic gler...

lps aku da bertng ckit aku blk blik..
den kt tngge jmpe rosalind plak...
skali lagi nangis!!!
adoii..3 kali nangis sbb fizik..gler..!!!
smpi g consult fathiah skali...

xsgke aku akn nangis steruk itu demi fizik
btw onestly..
aftr msok mtrx nie aku jd insn yg sgt sensitif..
menangis tu da mcm stu hoby...
mne hanisah yg kuat n tabah tu menghilang???

plz back2 da old hanisah!!!!!

No comments: