Monday, June 22, 2009

opening??!

mggu br..
hari br..
tp jadual msih sme..
kesibukan smkin menguasai...
masa mkin mencemburui...

hrmm..hari ini tiada yg mnarik mgkn...
hri dmulakn dgn lecture math yg sgt..hrmm...
dsmbg direct dgn lecture physics yg pnh dgn soun effect...hahaha

kemudian ke BT utk english klas..
madam memberi coment tntg kslhn kitorg mse pb..
die soh kitorg agak d mne tahap bi kami..
tp i haf no idea..mne la aku tau...
yg psti its nt excellant n nt good 2...
mayb...

lps itu rehat slame sejam..pegi bli burger sbb aku lapa..
haha..kemudian buat karipap war...
stiap kalo break pn ade war sbb nk brebut bli karipap...
jd itu adlh situasi biase ye kwn2..huhu...
slps itu trus ke lecture chem..
dmlekn dgn sgt focus n cnfiden..tp...
lps 1/2 hour mata mle wat hal..
da lme da xtdo lam lecture tp hari nie terlelap..
smph ngantok!!!!

jd d sbbkn kemengantukan yg melampau..
aku skip lunch n blk blik direct sbb nk tdor...

pkl 1.20 bgn n siap2 g practical fzk..
en.ariff msih cuti sbb istri die bersalin...
tp ade ckgu gnti..
ni lg satu hal yg aku xphm..klas len ckgu x dtg rilex je..
klas kitorg mesti akn ade yg gntikn...
tp xpe redho..demi stady..
sir yg gntikn nie besh..
smpoi abis..haha
siap buat 5 bintang kt jotter book aku..kahkahkah..cm dak tadika..hehe
pas abis practicl kami ke dkk utk practce choral,discus mggu chem n dinamika...
n yeah..m da new assistant 4 dat klas...
agk siot..bdk2 nie aku ckp jgn undi aku tp undi jgk..
smash kpale br tau..haha
tp xpe..mreke ttp terbaik...

lthn berjln dgn lncr n pnh dgn kegrgan firdaus..haha
xdlpekn kekelakaran akim
n ke'lembut'an mukhsein..hahahahaha

blk blik nmpk wawi n dilla tgh on9 menyebbkn aku pn rse cm nk join due kaki..haha
japg mau trn mkn...
mlm nie ade stdy grup...

so til here 1st..daa~

No comments: