Saturday, June 20, 2009

hari yg hapy!!!

sabtu yg dmlakan dgn sgt awl..
kul 6 da bgn
ade ceramah pengurusan jenazah..
d surau..
ya amt bgs skali itu kursus..
hehe...
bgn2 je dgn abis mamai..aku brjln ke toilet..
gler nsib baik..
aku msk toilet trus aku nmpk bathroom fevret aku kosong...
dgn pnts n lajunye aku msk..

kemudian kami ke surau...
dgn pnoh sopan n abis santun memakai bj krg..
brjln perlahan2 ke surau...
ye dan x dlpekn dgn prot yg lapor parak..hhaha
stat sgt lmbt n abis sgt lmbt...
olh yg demikian aku n rkn2 mengambil lgkh utk curi2 kluar dan menapau mknn d cafe..
lalu trus melgkh ke blik...

bsh bj..jemur baju...dan..dan..tidur!!!
smpi 4.30 br aku bgn..
itupn sbb mak aku cal ckp die da smpi kt mec..
lalu aku g tuka bj siap2..
trn ke bwh n amik aku..

yeay..mak aku bwk lappy ku..hehe
printer pn ade skali tp sbb cm x dprlukn..so aku plgkn smule...
dan dan..mak aku bwk kfc utk kami...
jge durian buat adilla..

aku sptt nyer tgh stdy skang tp..
sbb aku nk xplore laptop nie so aku stdy lmbt ckit kot...
haha..xcuses!!!!


k la..
mau chow dlu..
daa~

No comments: