Thursday, June 18, 2009

falling in luv again????

cacat gler headline..
cm siot...hahahaha
jatuh cinte ke aku???
btol ke???bia benaran ini...
hrmmm...
nta xtau confius blur...
jd pertanyaan itu tiade jwpn..
atau dlm term math nyer is UNDEFINED!!!
haha..
mengarut...
bosan sey..faiqah da chow..
ni lak cm smkin rmai je yg nk chow..
gram lak aku rse...
bertmbh aku geram bila bdn smakin membesar..hahaha
bodo...
mkn aci sedap je..bahagia la ktekn..wakaka..
stdy cm TOOTTT!!!!
pnt sey...
assignmnt berjuta..report bertimbum..test berlambak..quiz berkepuk!!!!
hrmmm...
pikilah betapa penat n hectic nyer jadual idop pljr matrix...
da la dgn otak yg smakin ari smakin krg petrol n agk krg laju serta sdkt lem...
menmbhkn lg pelajrn..
serta xdlpekn..
kelopak mata yg smkin brt n kuyu apabila lecture bermula trt menjjskn penumpuan..
hahaha..
ttp ats usaha gigih..even tersengguk2..aku ttp berjaya utk x tdo dlm lecture da
tahniah utk dri sndr...hahaha
da la..sblm aku merapu smpi smue ikan kerapu kt laut tu pupus lbey baik aku stop kt cni...
nnt story mory lg..
daa~muahx3

No comments: