Friday, June 12, 2009

hrmmm..randomness

so..
i haf a few update
firstly nk ckp psl my roomate...
one of us da chow..
faiqah nme nyer...
die dpt jpa scholar to utp..
jd blik tu ade stu katil kosong...
i gues 4 bdk pdt mayb..
tp faiqah u r forever a b1t1-39...
dun wory...
u were alwys in our heart n our mind...
muahxx3..hehe
trpkse d akui yg aku mengis ngan trok mse faiqah nk chow..
hehe..emo parax...

nxt is...my tutorial..
m in grup 1F02a..
ku ade tutorial mate yg besh...
mle2 sme deam*i mean guys*...
xcluding hakem..
mamat nie bising bkn maen..
ala2 aku versi lelaki..hhaha
tp skang bkn men lg dak2 laki len...
da pndi nk smash aku blk..
melawn tokey nmpk..??!!!hahaha
dlm grup kitorg stlh dtolak n cmpr n tolak lg ade 30 org...
spt bese aku ok ngan sme..
m open xkesa kwn ngan sespe pn...
tp in dat clas m close to rosalind(darling)..n syakim(love)..
dak pompuan spt biasa bising n easy going..
hehe...


dan hobiku d kls adlh mengganggu idop dak2 laki yg diam..
sonok owh...
tp skng dorg da bising dah...
smpi kne alau dr setarbuck lg..hahaha
victim utama ku adlh mukhsein...
die la clasmate 1st yg aku knal scare xrasmi...
mle2 knl die siap ngaku yg org pggl die ronaldo..
pliss..pasan gler!!!hhaha
tp bler da msk klas bkn maen deam..
emotionless abis..BLUR..
smpi smue lecturer pasan..haha
tp skang die da pandai...
siap ckp aku gilo lg..haha
ayam tol kau mukhsein...


ermmm...
lpe lak nk ckp trimas kt faiqah...
sbb die...silaturahim aku ngan a few dak sklh rndh aku da trjlin smule..
cthnyer zul n aj...
da berkurun aku xtego dorg...
pas msk matriks br aku jmpe blk dorg...
trimas faiqah...

dan even faiqah da chow...
aku masih d buli!!!hahaha...

till nw..
daa~

No comments: