Wednesday, July 29, 2009

SABS?????rnduuuuu~~

okay..
diz is a delay post...

lwtn ke sabs tlh dlksnekn pd,
tarikh:23 july 2009
masa:10.30pg
jumlah pelawat:4 org

hahaha...
seyes besh...
aku rse cm blik guru tu aku yg punya!!!!
kjp2 g kt ckgu nih...
kjp lg kt meja ckgu tu...
hahaha..ayat brase beh...

kemudian trjmpe ket xiang jie...
owh ket..my boyfren..opsie...x-boyfren!!!
haha..kiding!!!!
jd kitorg trus ikut die g bok f6..
dan skali lg..blok itu kami yg kongke...
cm skola tu aku yg pnyer...
haha..
jmpe rmai gler kwn2 lme:
-ket..tlh dmention d ats td
-yennee..mis her
-laisan...dlu penolong skrg ketua
-yong...hes so xcited 2 c us
-amuthan..hurg hw i mis u cal' me gedik..haha
-stella...2syen fren
-dharmilla..primary skewlfren
-shaynee...2syen fren oso...
-wai kiat...bcum cuter n cuter..haha..jk
-zeelal...from primary till 2ndry skewlmate

did i mis any1 else???sowy if i did!!!!

btw tnx wat:
-asyraf...
-faiz..
-pravin aka pertahanan aka 2nd byfren...jk..haha

tnx sbb sudi tmn aku g skola..haha


kwmudian kami ke kdai depan dan...MAKAN!!!
aku oder kuey teow goreng pataya..asyraf dgn mi goreng..faiz dgn nasi goreng USA(jauh tu)...dan pravin dgn NASIK GORENG KUEY TEOW!!!hahaha..xdek la nasi goreng kampong je...
dan2...utk pertama kali nyer seingt aku...aku x abis mkn mknn aku!!!!asyraf yg abiskn..pelik???tp benar!!haahaa

dah mkn g skola blk...
pas2 sbb da xde nk wat pe...
jln g dpn blk...
pas2 lpak ngan ijat yg tgh mkn nasik goreng paprik kowt..
hrmm..MENYELERAKAN!!!hahahaha...

lalu slps itu...
sblm dorg g mega dorg drop aku dlu kt depan uma aku gne keta faez..
keta asyraf tggl kt dpn skola..sbb keta die parak minyak!!!
haha..again TNX GUYS!!!!

btw sonok dpt jmpe kwn2 lme...
hope dpt jmpe yg laen2 gak nnt..RINDU!!!

No comments: