Monday, February 22, 2010

a hardcore girl name FAIQAH

aku rindu kau
aku rindu masa kita jadi roomates
B1-T1-31
seronok bukan?

aku rindu masa kau main gitar
aku rindu masa kau nyanyi lagu-lagu yang kau tulis

aku rindu masa kau curi-curi bluetooth semua lagu yang aku reka
aku rindu bila kau tibe-tibe main lagu tu guna gitar kau

aku bangga sebab kaulah orang pertama
yang lagukan 'Over The Falling Bridge'
aku bangga bila kau ajak aku nyanyi

aku rindu encik gitar
aku rindu semua pasal kau

maaf sebab aku lembik dengan kutukan orang
maaf sebab aku macam pondan
maaf sebab aku hampir mengalah

kau lah orang yang bangkitkan semangat aku untuk terus menulis lagu dan menyanyi
tapi bila kau takde
dah takde lagi orang yang nak motivate aku untuk berkarya

tapi aku cuba untuk jadi lebih kuat
macam kau

aku tak nak jadi pondan
lembik dengan tanggapan orang


AKU SAYANG KAU FAIQAH!


3 comments:

An angry cat said...

now thats my girl :)

hughug.

An angry cat said...

now thats my girl :)

hugs.

Nur Hanisah said...

hug u too orang tua kesayangan!LOL