Sunday, February 21, 2010

rentak hidup

akhirnya
aku macam dah mula dapat rentak hidup aku semula
owh tak
aku dah hilang rentak hidup yang seronok sebenarnya
tapi rentak hidup baru walaupun kurang rempahnya
tapi alhamdullilah cukup-cukup rasa
tak tawar dan tak juga pedas
along the way mungkin aku akan spice it up
tapi takut lah nak letak rempah banyak-banyak
dah tak berani
pengalaman lalu banyak mengajar aku

ok berhenti pasal rempah ratus di sini

in a blink
final exam is just around the corner
like 2 more weeks to go
sumpah cepat gila kan?!!!

test la..presentation lagi..itu..ini..
macam2 nak kena buat
hectic betul hidup

and sejak akhir-akhir ni
library dah jadi macam heaven
sangat seronok berada di sana
dapat belajar
dapat cakap slow2
dapat tgk orang
dapat macam-macam

*boyfriend je tak dapat kat sana.haha*


btw,
thanks to HAMDAN NAZRI
dia macam dah jadi library partner aku
HAMDAN ni sangat seronok
dia macam ayam goreng hot&spicy KFC
memang finger licking good la
best!!!!!

*hah..besar tu nama kau hamdan.memang capub habis la kat blog aku.suka x?haha*


ok la..
gtg...
ade essay nak kena buat
panjang essay tu 250 words in 5 paragraph
tapi aku baru tulis 3 paragraph dah 250 words
macam mana ni?
penat nak cut
adoshh~~



psttt: alone in the room and currently listening to chromatic expression by gat dem..qi suara kau mmg kacak ah.LOL

2 comments:

hmdnzr said...

nisah serius kau macam kawan aku ainah.
saiz badan dah sama dah.
miahahahahha
best jadi library partner.
maaf dah lama tqak datang. aku selalu tewas pada bantal dan tilam. miahahahah

Nur Hanisah said...

aku mmg slalu disamakan dgn org lain.
haish.aku nie mmg x unique lgsg la.haha.
tnx cz sudi menjd library partner aku yg hina nie*ayat touching*
tilam dan bantal mmg sgt irresistable kn?LOL