Saturday, February 27, 2010

jalan-jalan

baru je pulang dari tanjung dawai
makan seafood
seronok gila
kena sampai RM400
cool kan?
tapi 19 kepala la.kire ok la kot.
kalau kat kuantan murah lagi kot.
ntah xtau.sbb kalau makan kat kuantan x pernah bayar sendiri
semua ayahanda tercinta Othman Bakar yang bayar.haha

before makan kitorang camwhoring dulu
amik gambar macam-macam pose
plus.kak jue merangkap kekasih hati sir azrul pun ada.
kak jue best ah.memang satu geng bas sekolah.sekepala.bagus2.
sayang kak jue lebih.haha.tetiba

*eyh2.xboleh puji lebih2.nnt sir potong carry marks.haha*


selepas puas melantak pelbagai jenis makanan laut
dari ikan sehingga kerang
kami menunaikan solat di surau yang disediakan

*alhamdullilah.semoga kami di berkati*'


ok part ni yang aku nak cerita sebenarnya.
masa tengah siap-siap nak sembahyang, aku dengar suara orang membaca ayat-ayat suci
aku ingat ada orang pasang radio ke ape.
aku pon intai la sikit melalui tirai tu

*ok fine.aku tak patut buat camtu.tapi aku tertanya-tanya.sorry.hehe*


tersentuh hati aku apabila melihat amirul a.k.a meon yang tengah imam kan solat maghrib.
suara dia rupanya.bukan dari radio.adoh.sangat terharu aku rasa.
meon semoga kau dapat menjadi iman kepada keluargamu suatu hari nanti.

ok ok.stop.nanti tak pasal kena skandal.haha

tiba-tiba aku terfikir.adakah bakal pujaan hati aku nanti dapat mengimamkan aku.
dan tau tak siapa yang terlintas di fikiran aku masa tu?
'you'!
jangan tanya kenapa dia sebab aku pun tak tahu.
mungkin sebab dia orang terakhir yang i fall for.
sudah.biarkan dia pergi.i start to get over him already.
bagus kan?

2 comments:

Anonymous said...

ala, nisah, ko ni puji lbih2 plak....padahal bkan sedap sgat pon.....mlu sye d buatnye,....hahahah.

Nur Hanisah said...

walaupon kau appear sbg anonymous
aku tau comment ini dari kau meon
aku puji ikhlas dr hati ni.hehe