Friday, February 26, 2010

tak mahu!!!!!!!!!!!!!!!!

aku sangat gila baca novel dulu
memang sumpah gila tahap gaban la
keseriusan itu bertambah dahsyat apabila bonda tercinta sangat berhati mulia sponsor double novel from alaf21 setiap bulan
so memang tak ada langsung masalah kewangan yang timbul untuk beli novel.haha

novel influence aku dalam banyak benda
novel ajar aku pasal cinta
*aku kan tak pernah couple.so pasal cintan cintun ni memang ZERO la.haha*

aku overdose baca novel
kisah dalam novel sangat perfect
sampai masalah-masalah yang di bangkitkan dalam novel tu pon aku rasa macam sangat cool
aku nak rasa ups and downs macam watak-watak tu rasa
cinta terhalang.kena tinggal.kena pilih antara dua.mati.

aku memang bodoh!
aku pernah keluarkan statement yang aku teringin nak couple sebab aku nak rasa nangis untuk someone.
yes.tapayah cakap.aku tau kenyataan itu double bodoh.
orang couple sebab nak happy.tapi aku lain
memang bangang!

and now
sebab aku nak sangat kan jalan hidup macam novel
i get what i want

tapi aku tak rasa aku dapat watak utama
watak utama akan dapat apa yang dia nak akhirnya
tapi aku
aku dapat watak sampingan
watak-watak yang babi pathetic
siot psycho
someone yang kena mengalah sebab watak utama

aku adalah satu watak yang wujud untuk menyemarakkan lagi hidup watak utama
satu watak yang ending dia tergantung
satu watak yang pembaca akan benci
satu watak yang pembaca akan cakap kesian but then dilupakan

penah tengok tak cerita korea?

my girl?
aku macam lee jun ki dalam citer tu

princess hour?
aku macam second prince yang nama yul

boys over flowers?
korang mesti dah tau aku macam jihoo kn?

and the most recent k-drama that i watch, ur beautiful
aku lah shin woo hyungnim dalam citer tu.

babi klisye
aku benci
aku tak mau hidup aku jadi macam novel
aku tak nak hidup aku macam cerita korea

aku tak nak jadi watak sampingan
i want my own story with me holding the main character
satu kisah yang storyline dia aku boleh corakkan sendiri

boleh ke?
teruskan bermimpi hanisah

5 comments:

mumu.bobop♥ said...

sis.. be strong! calm..
one day awk akn karang cte sndiri..
awklah pengarah, awaklah pelakon,awaklah penulis skrip, awklah semuanya.. cuma masa je jd penghalang.. bia cinta tu dtg sndiri.. x yah tangis apa yg jadi.-.-
huhu

Nur Hanisah said...

adoh.pilu komen.mcm sgt wtf doe.hahaha.kita sabar je la an?komen tu pon ditujukan utk awk gak an?tp smoge novel sye nnt x sparuh jalan cam novel awk ngan niya sudey.hahaha
*da lme xgne an kan?*

mumu.bobop♥ said...

haha :D anda disyaki sdg memerli saya.. TQ.. btw chik, saya rasa i want to let him go.. 4get every single thing about him.. wasting my time je tnggu die.. -__-

mumu.bobop♥ said...

anda disyaki sdg memerli saya.. TQ :)btw chik, seriously, i want 2 4get every single thing about him.. waiting 4 him is juz wasting my time.kan3? i look so stupid, mcm mengharap buah yg x kn gugur.. hoping 4 something yg saya x kn dpt..

Nur Hanisah said...

its up to you dear.
acik sokong je.
aslkn awk bahagia.ok?
kdg2 lg baik dikejar drpd mengejar
and lagi baik jd lone ranger drpd terhegeh2 kt org yg x sudi.kn?haha
and one more thing.u r stil young dear.long way to go.just jdkn mende nie as an experience k?