Saturday, March 27, 2010

a GIRL will do

pagi tadi pergi teman kak ngah ke klinik.
agak lama ya menanti.DAMN!
tapi seronok.sangat ramai ibu-ibu mengandung di situ.haha
baby juga ada di mana-mana.
BEST!

motif ke sana is to scan the baby
nak tengok jantina dia
sumpah.while waiting my heart was pounding and beating so hardly.
nervous.excited.all in one.
abang ipar aku cakap aku poyo.haha
aku pon rasa aku poyo.
kakak aku punya baby pon aku dah cuak over semacam.
anak aku sendiri nanti camne la ek;)

so doctor Kho buat 4D scan.
OMG!
the first time i saw the baby inside the tummy, i can't close my mouth.
THE BABY IS SMILING!
it is too wonderful:D
cute sangat.

ok.then come to the part where the doctor going to reveal the baby's gender.
doctor cakap baby GIRL!
owh.nampaknya dia akan kaya dengan baju gaun dan pelbagai mainan menarik.
haha.

tarikh due baby dalam 23rd of August.
semoga baby comel selamat di lahirkan.AMIN~

*gambar scan baby ada tapi abang ayek and kak ngah tak bagi upload.diorang cakap nk simpan diam-diam.haha.tp baby sangat comel.*

No comments: