Saturday, April 3, 2010

fed up

saya ada sebijik handphone Motorola V3X
saya dah guna handphone ini sejak dari tahun 2007
semasa itu saya berada di tingkatan empat
saya namakan dia Tri

kenapa saya membeli telefon tersebut?
kerana dia mempunyai fungsi 3G
masa tu ada handphone 3G plus flip plak bajet hebat la
padahal nak beli express music mula-mula
tiba-tiba abang kedai tu pengaruh aku
dan aku pulak lurus
termakan janji-janji manis motorola
haha

so selepas hampir 3 tahun berkhidmat
Tri semakin uzur kini
dia asyik meragam
kadang-kadang datang dia buat lembab
sampai phonebook pon aku tak boleh bukak
nak taip mesej terkial-kial
tulis 'a' keluar 'b'
geram tak anda rasa?

kawan-kawan kata
saya patut jadikan Tri sebagai penyendal pintu
itu kejam!
saya sayang Tri ok?
haha

saya nak beli handphone baru
tapi kelihatan seperti saya tidak sekaya dulu
padahal dari dulu memang tak pernah kaya pon
haha

saya sebenarnya nak beli sesuatu
tapi nampaknya terpaksalah saya gadaikan impian itu
handphone perlu dijadikan nombor 1 dalam need-to-buy list

saya tak nak guna semua elaun part 2 untuk membeli telefon
tapi dari mana nak cekau duit?
DANG!
kenapa raya lambat lagi ek?
saya sangat memerlukan duit raya sekarang.
:(


psttt: ok.arsenal menang! yeay!

2 comments:

Ayek said...

Duit raya tahun nie elek.... Sorry

Nur Hanisah said...

fine abg ayek
:(