Sunday, April 4, 2010

extrovert

tidak aku ketahui mengapa.
tapi sawan post entry banyak-banyak dah melular dalam diri aku sejak akhir ini.
mungki kerana bosan melampau.
dah tu entry panjang tak boleh bla

aku tau ramai yang tak suka
menyemak update je.
kau bajet aku suka la?
sejujurnya.aku juga benci habit ini!
tapi nak buat macam mana.
dah aku selok sangat nak curah idea kat sini
tak nak baca just click button pangkah kaler merah kat atas tu belah kanan.
nampak?
kalau tak nampak makna nyer SILA TERUSKAN PEMBACAAN.
haha.

ok.ok.
ni semua salah amira.
pergi kenang balik zaman sekolah dulu.
tiba-tiba teringat pasal waktu tuisyen dulu.
AMIRA.SYAMIMI.HANISAH
tiga serangkai di Pusat Tuisyen Belwin & E-Wang Piano
3T juga boleh pakai
bukan 3 Teruna tapi
Tenuk.Tapir.Tenggiling.
haha.bongok je.

Kami gelar diri kami X.tro.V.ert
extrovert sebenarnya.gedik nak bagi dia nampak smart sikit.
haha.
Nama tu Sir Amba yang bagi
dia ajar English.
aku suka dia sebab dia suka kitorg.
kitorang kan bajet menyerlah dulu.
bising mulut x boleh diam sapa tak perasan kan?
tapi kami aktif. bercakap2 juga. tapi kerja jalan.
soalan cikgu kami jawab dengan yakin.
bukan macam adalah mereka tu. asyik memangkah tapi kerja tak siap.

Cikgu Janggut plak ajar Fizik.
ok. jujur. Tak Faham!
mungkin sebab aku benci Fizik.
jadi segala yang di ajar ibarat spora-spora yang berterbangan dan gagal fertilise
cewahh.Bio doe.
wait.siapa ajar Bio ek?
ada ke?
takde la. Bio kelas malam selasa. Aku malas nak ambik.
bajet hebat Bio.padahal hampeh!!

Modern Math aku berlagak diva wey. senang kan?
belagak tak aku? haha
Bila Cikgu Robuan bagi kertas. aku terus jawab tanpa pusing kiri kanan.
apa yang dia tulis kat depan aku tak endah. dia habis ajar aku habis jawab.
bila dia suruh jawab aku apa lagi. bersenang-lenang lah.

Tapi bila Cikgu Robuan masuk nak ajr buat kali kedua.
muka aku pucat lesi. tak berdarah. aku menggigil.
Add Math. aku rasa macam nak lari keluar dari kelas and nyorok kat tandas busuk tu.
tak sanggup nak berdepan dengan Add Math.
*exagerated*
tapikan.soalan yang Cikgu Robuan bagi senang wey. sampai aku tangkap cintan dgn Add Math
tapi bila cikgu kat skolah bagi handout for exercise untuk topic yang sama aku hanya mampu tenganga sambil meleleh air liur. ini tipu~

Chemistry pulak diajar oleh Sir Profesor
DANG! Rambut dia kalah Albert Einstein
Sebab tu la kami panggil dia profesor
Zaman dulu dia la yang tulis buku teks
Tapi dia selalu bahan kitorang.
Mungkin dia tensi kitorang bising kot.
hehe

last skali subject BM.
aku suka. tapi aku benci tatabahasa. haha
Cikgu yang ajar tu best la. perempuan.
dia suka bagi perkataan aras tinggi.
apa nama dia ek?
Cikgu Fauziah kot. aah btol la tu.

pengakuan berani mati nak di buat
aku tau tokey Belwin mesti marah kalau dia baca.
sebab aku mimi and mira la ramai orang berhenti tuisyen
yang bulanan and jugak yang intensif
sebab diorang takut
kitorg hebat kan.meyerlah.dapat spotlight.cikgu sayang.
ini pun exagerated.haha
kata beberapa sumber.mereka berhenti sebab kami terlampau bising
maaf secara terbuka ya. tak sengaja.
tapi kesah pulak kan?
haha.kejam.

kami juga pernah komplot boikot budak-budak lelaki gila yang selalu pangkah kitorang
mereka nak mencapub sahaja.kerja tak jalan.
bukan kami tiga je.
tapi hampir semua budak perempuan kelas komplot sekali.
main passing2 plan guna phone.haha.
huh.akhirnya.malu mereka setepak.
padan muka!

Ya Allah.aku sgt kejam dulu. macam diktator.
bukan selalu wey.sekali sekala
kami bukan la kejam pon.
kami nak study jugak.just in a happening way.
if mereka yang suka memangkah tu join sekali confirm kelas terbaik.
dah diorang tanak join nak buat ape kan.
banyak input diorang boleh dapat kalau join sekali daripada duduk kat belakang kelas diam-diam selama 6 jam seminggu.

tapi mungkin aku jahat jugak kot.
so sory ek.hehe^^
saya taubat dah.
kami pendiam sekarang.
kan mira?

2 comments:

miramirong said...

BAHAHA .
sangat gila !
kalau lah tetiba taukeh belwin tu baca , mati lah ka dgn mi !
** aku excluded ! :D



AMIRA IZ PENDIAM !

Nur Hanisah said...

bowh kau.
baling batu sembunyi tgn gitu kan?
tak aci wey!!

dah la aku kasi letak nama penuh belwin wey.kantoi.lantak la.haha

*cbe kau try google nme belwin.jmpe x blog aku ni?haha*