Friday, April 23, 2010

aku dah mati.noktah!

Ok semua. Minta maaf untuk segala salah silap. Aku silap kat ramai orang dari tengah hari tadi. Awak, awak dan awak. Aku nak cakap Sorry! Aku cuba bahagiakan semua orang. Aku buat salah, aku minta maaf. Tapi tolong la jangan merajuk and touching dengan aku sekarang. Tolonglah faham yang emosi aku tak stabil sekarang. Aku simpan dalam-dalam. Tak nak nangis dah. Tapi kalau keliling pinggang nak merajuk ngan aku siapa boleh tahan. Korang nak aku meratap ke? Tolonglah bagi aku masa dan ruang. Sokongan dan dorongan kalau tak keberatan.

Mungkin kau, kau dan juga kau nampak aku masih bernyawa.Aku masih online Facebook, Twitter, Tumblr, YM dan segala mak nenek kejadah tu.Tapi kenyataannya aku dah MATI! Pagi tadi. Pukul berapa tak perlulah aku nyatakan secara specifik. Kau still nak tanya sebab apa aku mati? Sebab kau lah. Kau tak payah nak terkejut. Memang kau. Kalau kau macam blur dan macam tak faham apa-apa tu maknanya kau takde kaitan dalam hal ni. Kau diam. Kau fikir sejenak. Kalau kau rasa menyampah berhenti baca dan abaikan. Senang kan.

Aku saja mengada-ngada private blog kejap. Sebab saja nak memberontak. Tak ada kaitan langsung dengan kes blackmail ok?:)

Tak percaya lagi aku dah mati? Nak bukti? Hah. Hambik tengok gambar ni.

No comments: