Saturday, October 10, 2009

dia..haishh

maaf..
post kali ini akn ditulis dalam bahasa melayu sepenuhnye...
sbb sye agk penat utk menulis or berckp dlm english skrg sbb br abis muet...
da berapok sye ckp bi aritu..
so skang kita lepaskn diri dr english jap...
okaey muet berjalan dgn ok...
hope dpt band yg ok...
isnin nie xm..
stdy x abis agi so xley on9 lelame...den smlm(jumaat)
ade umah rye..
terbaik la uma rye tue sbb tutor aku klh...
penat je wat bersggh...
den2..aku dgn jye nyer plih utk pkai bj biru yg aku bli d lady first dgn slendang lilit2...
dan..berlakulah kejadian yg sgt haish...
amboi2...sorg dak klas aku nie pkai bj kaler sme ngan aku...
nie yg aku haish nih..
da la mek syahirah clasmate aku mmg nk skandelkn aku ngan mamat tue..
ps2 si mamat tu mengukuhkn plak lg skandel aku ngan die..
dah amik2 gmba plak...
ku akui mse tue aku rse cm artis...sme brebut-rebut nk amik gmba kitorg..haish bangge siot..
tp tp..ketar kowt aku..mls sggh skandel2 nie..
da la klo 'kekasih hati' aku yg berada jauh d perantauan tau psl nie...
amboih mati aku...kcik ati die...wahahaha..tlg la~
"yunk, u xkesah kn??die kwn i jer"...huhuhu...
baiklah...
sudah la aku nk mrepek2 nie...
g stdy lak..
daa~

p/s: "kau ingt kau ebat?!kau fikir kau bagus?!"

No comments: