Saturday, February 6, 2010

a place call HOME

KUANTAN...saya rindu..rindu sangat
saya rindu kawan-kawan
saya rindu Teluk Cempedak
saya rindu mega
saya rindu east coast mall
saya rindu pasar malam

and paling penting
saya rindu FAMILY...sangat!!!
rumah...haishh..home sweet home
dan dan..paling penting...my territory..MY ROOM!!!!

sangat keKHINZIRan apabila saya x pulang berhari raya cina nanti
cop...raya cina kn?? aku melayu..patut lah mak ckp x payah balik CNY..
bahaha..bodo ckit..1 MALAYSIA la gila..kite sambut semua raya kan?sbb tu syg MALAYSIA sangat..sbb perpaduan teras kita..and thats why..eventhough satu kaum je yang patut sambut raya tu tp semua cuti..bagus kan jd warga Malaysia?haha..aku merepek...

oww yeah...my post dah tak gloomy and depressed lagi kn?
great isn't it? im recovering..x banyak..but sikit pon jd la kn..

and credit to Muhammad Faiz Bin Abdullah for being with me when i was super duper down..
sorry terbreakdown mse ko call khamis tue..
sorry sbb buat ko nangis skali dgn aku..haha
sorry sbb habiskan credit phone ko yang baru je di topup hari tu...
sorry sbb pakse ko dgr cerite2 bodoh aku tu...
dan terima kasih kawan..ko da macam abang aku..kembar pon boleyh jgk..
beza nyer ko lg 'comel' dari aku..hahaha..menganjing gile kn?maaf^^
12 years of friendship or should i say 12 going on 13 years really mean everything to me
tp sedikit bengang ye aku bile ko p citer kt org lain..bile aku ckp don't tell everything to anyone else i mean don't even tell a single part of it to anyone else..rasa cam nak cekik ko..
sebaik ko baik..klo tak..da lame dah aku ketuk2 kepala ko..haha

dan tak lupa kepada kawan-kawan yang lain...
zeelal yg care bout me...
aiman yang jadi informer aku masa man u lawan arsenal aritu..even mcm babi je arsenal klh kan?!bangga la kau kan aiman sbb MU menang...tp aku tetap setia ngan ARSENAL!!!
syauqi..ko x tau ape2 pon..tp aku still nk sebut nama kau..haha

juga kwn2 di uitm..
floormate terutamanya..sorry jdkn bilik korg tempat nangis..haha
thanks ida and gon sbb ske peluk aku..haha..manje
shima and wani..thanks sbb bg aku honeystar masa aku tgh selok2 nanges..
takot x tgk aku nangis???
bahaha

ok la..dah merapu panjang dah nie..sebelum aku mule mencarut entah hape2..
baik stop..hehe^^

No comments: