Wednesday, March 24, 2010

semalam

aku bukan manusia yang lemah macam 7 tahun dulu
aku bukan manusia yang penakut macam 7 tahun dulu
aku bukan manusia yang mengalah macam 7 tahun dulu

aku bukan lagi manusia yang sama macam 7 tahun dulu

sumpah
kau yang merubah aku
credit to you

kenapa aku dedicate entry ni untuk kau?

sebab aku nak biar kau dan mereka tahu

yang aku dah lain

yang aku tak lagi rasa macam dulu


sebab aku juga nak biar kau dan mereka tahu


yang kau manusia kejam

sebab tinggalkan aku tanpa aku tahu sebabnya


yang kau bukanlah kawan yang baik

sebab kau lebih percaya khabar angin

dari aku yang kau sepatutnya lebih kenal



aku marah?
tidak pada 7 tahun yang lalu
tapi ya pada 4 tahun yang lalu
lepas aku tau sebab kau jauh

sorry sebab aku emo
things are not going to be the same anymore

cause i have grown up

and you too


1 comment:

Unknown said...

i like this entry..and i NOE...who ure talking about..coz it happens to me as well~~~