Tuesday, March 23, 2010

sleeping on cloud


kau rasa kau cool
kau rasa kau hebat
kau rasa kau menarik
kau rasa kau famous

kau rasa semua tu sebab kau tak pernah keluar dari kepompong kawan-kawan yang hanya tahu mengampu kau.
yang hanya tau puji kau
yang hanya tau mengipas
yang terlampau nak jaga hati kau
yang sebenarnya turut kutuk kau dari belakang
yang sebenarnya sangat tak suka kau dulu

aku ada dengar cerita pasal kau
tapi setiap kali mereka cerita buruk pasal kau
aku terangkan balik perkara sebenarnya

tapi kau
kau pula hanya tau menikam aku dari belakang
bilang pada semua betapa jahatnya aku
khabarkan pada dunia betapa teruknya aku
bukan begitu?

sudahlah kau
teruskan hidup dalam dunia yang kau rasa seronok
teruskan hidup dengan "i don't care" attitude kau tu
sebab sebenarnya you do care

teruskan lah bermimpi seperti anda berada di awan
kalau mimpi itu buat kau rasa bahagia

tapi mimpi yang tak akan menjadi nyata

memang tak pernah bermakna



LIFE IS MORE THAN JUST OURSELVES

2 comments:

j2h said...

what's wrong?

Nur Hanisah said...

nothing.
sakit ati sikit je.
:)