Saturday, April 24, 2010

pemalas

title macam nak buat pengakuan berani mati je. haha
sumpah aku tak tahu kenapa. tapi kalau bab delete mendelete ni aku memang fail

benda pertama yang aku malas nak sentuh option delete is message. Message dalam Inbox ade 486 sekarang. Kalau bukan sebab message full memang sampai bila-bila lah aku tak delete message.

benda kedua ialah email. Unread email sekarang adalah sebanyak 3879! Ramai betul fan yang hantar email. Satu pun tak terlayan. Ok. Tipu sangat. Email penuh dengan notification Facebook.
Lepas tu email merepek lain. Popular, friendster and etc.

Yang ni kira minor case lagi. Takde lah aku kesah sangat.
Kalau sampai tahap malas nak delete nama kaum adam dari hati tu kes bahaya.
Kalau kes macam tu kena rujuk pakar.


pstttt: ok.semalam ada kawan cakap aku paranoid.fikir-fikir balik aku rasa macam betul pulak apa dia cakap. tapi paranoid tu bukan ke salah satu cabang dari masalah mental? Macam dahsyat je. Tamau lah (^_^)

No comments: