Monday, April 5, 2010

selamat tinggal :(

saya sudah selamat deactivate facebook saya.
mungkin tak lama.
cuma untuk beberapa minggu.
mungkin juga sampai student matric habis exam.
tapi kalau lagi lama lagi bagus kot.

mungkin saya juga akan jarang post entry untuk minggu ini.
juga ingin cuba untuk hidup tanpa blog
lagipon dah lama tak tulis diary
so terasa macam nak start tulis balik dalam tu

mungkin saya juga akan jarang online ym
saya akan cuba untuk menjauhi semua ini

tapi saya masih online
mungkin di tempat lain
mungkin la
ini tidak pasti

sekiranya ada apa-apa perkara penting
sila message saya directly
ataupon tinggalkan offline messagge di ym
tapi message handphone saya terus lagi afdal
TERUTAMA BILA ADA UPDATE PASAL RESULT DAN PENDAFTARAN KOLEJ
tolonglah rakan-rakan prelaw inform saya
jasa anda tidak akan saya lupa
terima kasih in advance

saya akan kembali semula
dalam masa terdekat

No comments: