Saturday, May 15, 2010

Al-Fatihah Ili Amir Farhan Bin Mohd Zazili




dulu aku selalu panggil kau typoholic sebab kau selalu salah taip. dulu aku selalu comment blog kau.

baru semalam aku borak dengan kau pasal badminton:



baru semalam aku bangga tengok komen kau pasal punca kekalahan Malaysia yang aku rasa sangat betul:

kau suka like orang punya status. kau suka join macam-macam group. 'Persatuan Salah Cakap'. Syafiq dengan kau buat kacau. Sumpah aku tak boleh lupa. Kau bagi tazkirah dekat group gay tu. Aku ingat semua tu Ili.

Bila aku buat benda yang kau suka kau mesti cakap:


Ini last comment kau kat aku:
dan aku tau kau tak kan pernah balas lagi. kalau lah aku online awal tadi. Ya Allah.

Ini last paragraph latest entry kau kat blog and maybe the last:
ayat yang aku bulatkan tu betul-betul bagi impact dekat aku bila aku baca semula.


Betulah kau fan sejati Manchester United. aku percaya.


Aku terima Qada' dan Qadar. Ajal kau dah sampai. Allah lagi sayangkan kau. Memang tak patut menangisi orang yang dah tiada tapi aku mintak maaf. Aku tak setabah orang lain untuk menerima berita mengejutkan ni. Dan satu-satunya penghubung kami dengan kau sekarang ialah doa.

Al-Fatihah.Semoga rohmu dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin.




pssttt: kau selalu suruh aku kuruskan badan. aku tak janji. tapi aku cuba ok?



6 comments:

yukino said...

al fatihah for him,,
hanisah,, he passed away due to what.?

Nur Hanisah said...

sudden death

yukino said...

oh rilly,
klau aku la,, mmg terkilan ar,, mcm ko jugak.. sedey la plak bc post ko

MiNiE said...

byk bnda yg ko komen psal arwah kn nisah...sdeyh ak...al-fatihah

Ninja Jepang said...

Sumpah aku nak nangis lepas baca entry ni nisah.. Tu belum lagi aku baca blog mini n yang lain..

Redha je lah.. Allah swt lebih menyayangi Allahyarhan..

Al-Fatihah

Nur Hanisah said...

Minie..nik..sorry la buat korang sedih. jangan nangis please. I start to moving on. Aku cuba menerima hakikat yang arwah dah takde. Aku redhakan pemergian dia. And I know others will too. Mudah cara dia pergi. Bahagian arwah dah lepas. Kita nanti tak tahulah macam mana. Arwah Ili akan sentiasa berada dalam ingatan dan kenangan aku. Sekejap yang bermakna. Tenang lah dia di sana.Semoga ditempatkan dikalangan orang-orang beriman dan semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin